• Gratis levering vanaf € 75,-
  • Veilig betalen
  • Deskundig advies
  • Professioneel resultaat
winkelwagen Geen artikelen

Bestel informatie


Op deze pagina vindt u alle informatie die betrekking heeft op het bestellen van een artikel van oa Kenotek Pro op HBS Carcleaning. Het is aan te raden het te lezen alvorens over te gaan tot een aankoop. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mailadres info@hbscarcleaning.nl.

Registreren


Als u voor de eerste keer een product bestelt, moet u zich eenmalig registreren. U vult dan uw gegevens in en ontvangt direct een e-mail met daarin een wachtwoord. Dat wachtwoord heeft u nodig indien u nog een volgende keer bij ons besteld. Het wachtwoord is een veiligheidsmaatregel die voorkomt dat andere mensen onder uw naam producten kunnen bestellen. Wachtwoord vergeten? Vraag uw wachtwoord dan op. Dit kan tijdens het afrekenen. Uw email adres dat u bij uw vorige bestelling heeft gebruikt is tevens uw gebruikersnaam.

Bestellen en het winkelwagentje


Als u een product gevonden heeft dat u wilt bestellen, kunt u deze aan uw bestellijst toevoegen door een aantal op te geven en op de knop Toevoegen onder het product te klikken. Hierna krijgt u meteen aan de rechterkant de inhoud van uw winkelwagen (de bestellijst) te zien met daarin het betreffende artikel. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen. De artikelen blijven in uw winkelwagen zitten. Op uw bestellijst (de inhoud van uw winkelwagentje) worden alle producten getoond die u heeft geselecteerd. U kunt door de hele site producten toevoegen aan uw winkelwagentje. U kunt uw volledige bestellijst bekijken door onder het winkelmandje aan de rechter kant op "bekijk mandje" te klikken. Voordat u bestelt kunt u hier alle gegevens nog controleren. U kunt hier ook artikelen uit uw winkelwagentje verwijderen.

 

Dit doet u door in de winkelwagenlijst te klikken op de prullenbak achter de titel.

Inloggen


Als u een bestelling gaat afrekenen, en u heeft eerder een aankoop gedaan op HBSCarcleaning, dan kunt u uw inloggegevens invullen en snel door gaan met afrekenen. Uw gebruikersnaam is hetzelfde als het e-mailadres dat u opgeeft als u zich registreert. Het wachtwoord heeft u direct na registratie in een e-mail toegestuurd gekregen.

Wachtwoord vergeten


Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Ook in het inlogscherm ziet u de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Het wachtwoord wordt direct naar u toe gestuurd.

Uw gegevens wijzigen


Het is mogelijk uw gegevens te wijzigen. Hiervoor gebruikt u bij het afrekenen de knop Adres bijwerken. U kunt nu de veranderde gegevens invoeren en bevestigen. Mocht het niet lukken, dan kunt u ons altijd bellen of mailen en wij zullen u zsm helpen.

Verzenden


Na het opgeven van uw ontvangstadres kunt u een keuze maken uit de verzend methode. U kunt kiezen uit standaard verzending en zelf ophalen. Standaard worden onze pakketjes vervoerd en afgeleverd door GLS. Wilt u uw pakketje bij een GLS pakketshop afhalen? Of bent u niet thuis op de dag dat de zending bij u wordt aangeboden? Maak dan gebruik van de FlexDelivery-Service van GLS waarmee u kosteloos een alternatieve afleveroptie kunt selecteren:

    Aflevering bij een GLS PakketShop naar keuze - u bepaalt zelf wanneer u de zending ophaalt.
    Aflevering op een andere datum, eventueel bij uw directe buren.

U kunt zelf uw keuze kenbaar maken na ontvangst van de verzendbevestiging die u door GLS wordt gestuurd. In de email die u ontvangt kunt u op een link klikken, waarna u op een pagina komt waar u uw wensen kenbaar kunt maken. Kijk hier voor een GLS pakketshop bij u in de buurt.

Betalen


Voor betaling kunt u kiezen uit een aantal betalingsmethoden. Deze zijn: 

 
  • iDEAL: Veilig online betalen via uw eigen bank. Let op! Onze betalingen worden afgewikkeld door Payment provider Pay.nl.
  • Paypal: veilig online betalen via uw paypal account of creditcard. Let op dat de naam van ons paypal account af wijkt van de website naam. Uw betaling wordt echter gewoon verwerkt. Ook deze methode wordt afgewikkeld door payment provider Pay.nl.
  • Zelf overmaken: U maakt zelf het bedrag van uw bestelling over op Rabobank rekeningnummer NL76RABO0154732893 tnv HBSCarcleaning, Montfort.
    Voor betalingen van buiten Nederland kunt u gebruik maken van de volgende informatie:
    IBAN/SEPA Nummer:     NL76RABO0154732893
    BIC Nummer:     RABONL2U
    Banknaam:     Rabobank

Afrekenen


Als u alle producten die u wilt kopen in uw winkelwagentje heeft gedaan, kunt u gaan afrekenen. Hiervoor klikt u op de knop "Afrekenen". Als u eerder kant bij ons geweest bent, dan kunt u nu uw gebruikersnaam en uw wachtwoord invoeren. Bent u nieuw dan hebben wij eerst uw gegevens nodig en eventuele afleveradres. Nadat deze zijn ingevoerd kiest u voor "Volgende". Vervolgens wordt u gevraagd om een verzendmethode te kiezen. Maak uw keus en kies voor volgende. Nu krijgt u de mogelijkheid een betaalmethode te kiezen. Na het bevestigen van uw betaalmethode krijgt u nogmaals de mogelijkheid uw gegevens te controleren. Bevestig de bestellingen en uw bestelling wordt verzonden. U ontvangt tevens een bestelbevestiging per email.

Bevestiging van de bestelling


Als u een bestelling heeft afgerekend, krijgt u per e-mail een bevestiging van de bestelling. Mocht er onverhoopt iets niet kloppen, neem dan contact op met de klantenservice via e-mailadres info@hbscarcleaning.nl.

Problemen bij het bestellen


Soms kan het gebeuren dat er iets mis gaat met de verbinding. Als u gewoon aan het surfen bent, is dat geen probleem. Maar als u net bezig was met een bestelling is dat erg vervelend. In dat geval kunt u het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Omdat de eerste bestelling werd onderbroken, kunt u ervan uitgaan dat deze is komen te vervallen. U kunt zien of de bestelling afgerond was door te controleren of u een bevestigingsmail heeft ontvangen van HBSCarcleaning.nl. Heeft u geen mail ontvangen, dan is de bestelling niet afgerond en is deze dus vervallen. Mocht u daar desondanks toch niet gerust op zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van HBSCarcleaning.nl: info@hbscarcleaning.nl.

Bestellen binnen Nederland en levertijd


Producten die besteld worden via deze bestelservice worden normaal gesproken binnen drie (3) werkdagen na ontvangst van de betaling afgeleverd mits het product op voorraad is en er zich geen problemen voor doen bij de pakket dienst.

Prijzen


De prijzen op de website zijn vermeld in euro's, inclusief BTW. Vermelde prijzen zijn onder voorbehoud.

Tijdelijk niet leverbaar


Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet leverbaar is, bijvoorbeeld omdat het product in bestelling is. U kunt het product dan niet bestellen. Het beste advies dat we u kunnen geven is om regelmatig onze webwinkel te bezoeken om te zien of het product weer leverbaar is.

Privacy


Uiteraard gaan wij zorgvuldig om met de gegevens die u verstrekt bij het registreren en het bestellen. De gegevens zullen niet gebruikt worden voor andere doeleinden of doorgegeven aan derden.

Leveringsvoorwaarden

Levertijden (binnen Nederland)


In principe heeft u de bestelling binnen 3 werkdagen in huis, ervan uitgaande dat de artikelen leverbaar zijn. HBSCarcleaning.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging die optreedt bij de bezorging door DHL of GLS. Leveringen in België zijn ook in principe binnen 3 werkdagen mits er geen vertragingen optreden bij BPost of GLS. Vooral voor de feestdagen kan het zijn dat de vervoerder iets langer over de levering doet.

Fouten tijdens het vervoer


Het kan voorkomen dat er iets mis gaat tijdens het vervoer. Indien dit het geval is kunt u het pakket weigeren. Neem in dat geval contact met ons op en wij zullen het artikel vervangen. Hou er rekening mee dat wij wachten tot we het pakket retour hebben ontvangen voor we een vervangend artikel te sturen. Dit kan enkele werkdagen in beslag nemen.

Retourvoorwaarden


Wij kiezen onze artikelen met zorg uit. Mocht er desondanks iets mis gaan, dan kunt u binnen 7 werkdagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen de producten retourneren. Neem hiervoor eerst contakt met ons op. Wij zullen dan samen met u naar een oplossing zullen zoeken (Dit naar de richtlijnen van de Nederlandse overheid). Wanneer u later reageert kunnen wij u klacht helaas niet meer in behandeling nemen.

Fouten


HBS Carcleaning.nl is niet verantwoordelijk voor druk- en zetfouten op de site, in nieuwsbrieven of in andere communicatie-uitingen. Aan onjuiste prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contact met HBS Carcleaning (klantenservice)


Heeft u vragen, klachten of opmerkingen, neem dan contact op met de klantenservice van HBS Carcleaning.nl. Het e-mailadres is info@HBSCarcleaning.nl. Natuurlijk kunt u ook altijd bellen. Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren op nummer: 085-8771766. Tevens willen wij u wijzen op de mogelijkheid als inwoner van de EU een beroep te doen op de alternatieve geschillen beslechting.
E: info@hbscarcleaning.nl T: 085-8771766